Вітаю Вас Гість | RSS Вівторок
30.04.2024, 00:08
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Кузнецова О.М. Особливості управління лояльністю персоналу підприємства

Особливості управління лояльністю персоналу підприємства

О.М. Кузнецова

Східноукраїнський національний університет імені В.І. Даля,

м. Луганськ, Україна

Все більше використання сучасних технологій управління обумовлює необхідність впровадження нових способів економічного мислення і принципово нових підходів до управління трудовими ресурсами, які характеризуються тією особливістю, що передбачають реалізацію комплексного підходу в управлінні. Управління лояльністю персоналу підприємства – одна з актуальних тем в контексті управління трудовими ресурсами. Тому що будь-яка організація, що бажає вижити в довгостроковій перспективі, зобов'язана забезпечувати рівновагу між інтересами як керівництва, так і співробітників. Саме це дозволяє зробити управління лояльністю персоналу. Проте воно не повинно обмежуватися виключно соціально-психологічними установками, а вимагає комплексного підходу, який враховує економічні, фізіологічні та інші аспекти управління

Управління лояльністю персоналу – це процес, що дозволяє підприємству оптимізувати наявний людський ресурс, підвищити ефективність діяльності підприємства за рахунок підвищення якості виконуваних робіт і включеності персоналу в роботу підприємства, тобто формування високого ступеня лояльності персоналу [1].

Процедура управління лояльністю персоналу передбачає реалізацію комплексу заходів, спрямованих на планування і прогнозування лояльності персоналу, організацію процесу формування і підвищення лояльності, мотивування персоналу до більш доброзичливого ставлення до організації і прихильності її цілям, контроль і координацію дій персоналу з позицій лояльності. Таким чином, до етапів розробки та впровадження програми управління лояльністю персоналу слід віднести: діагностику лояльності, розробку програми лояльності, тестування програми лояльності, реалізацію заходів щодо забезпечення лояльності персоналу, оцінку ефективності програми лояльності персоналу, проведення коригувальних заходів.

Формуючи дієву систему управління лояльністю співробітників, організація може впливати на їхню поведінку, що в майбутньому вплине на економічну результативність персоналу, а – як наслідок – й на результативність всього підприємства.

 

Література:

1. Крушельницька О.В. Управління персоналом: навч. посіб. / О.В. Крушельницька, Д.П. Мельничук – К. : Кондор, 2006. – 296 c.

Категорія: 2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (23.11.2012) | Автор: Кузнецова О.М.
Переглядів: 660 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz