Вітаю Вас Гість | RSS Понеділок
29.04.2024, 06:52
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Щербакова Ю.А. ВАЖЛИВІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

 ВАЖЛИВІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

 

Щербакова Ю.А.

студентка, спеціальність – менеджмент ЗЕД

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

 

В умовах посилення конкурентної боротьби на світових ринках товарів і послуг своєчасне та всебічне інформування суб’єктів економічних відносин виводить інформаційне забезпечення на одне з перших місць в системі заходів, направлених на розвиток зовнішньоекономічної діяльності. Для пошуку потенційних споживачів, досліджень ринків підприємствам треба отримувати необхідну інформацію. Проте можливість отримання інформації є досить часто обмеженою внаслідок мовних бар’єрів, відсутності доступу до переліку іноземних підприємств, які можуть бути потенційними контрагентами тощо. Прогнозування тенденцій на зовнішніх ринках збуту є ще більш ускладненим, оскільки передбачає не лише оцінку кон’юктури ринку чи конкурентоспроможності продукції підприємств-конкурентів, але також аналіз економічних заходів, які можуть мати вплив на них. Внаслідок того, що підприємства, як правило, самостійно здійснюють пошук зовнішніх ринків збуту, не маючи достатніх можливостей для повноцінного пошуку інформації та аналізу всіх факторів впливу на експортну діяльність, їхні намагання часто закінчуються невдачею [1].

В Україні, наданням необхідної інформації підприємствам займається торгово-промислова палата України. Торгово-промислова палата - провідна громадська організація, що сприяє розвитку зовнішньоекономічних зв'язків країни. Головним завданням ТПП є надання реальної допомоги бізнесу і захист інтересів споживачів. Основні функції ТПП - навчання, експертиза, надання консультаційних послуг, формування банку даних по всіх областях економіки.

З кожним роком потрібність підприємств в інформації зростає, а отже потрібно вдосконалювати і процес надання цієї інформації, розширювати бази даних, а це сприятиме зовнішньоекономічної діяльності підприємств.

 

Література

1. Тивончук І.О., Ковальчук М.Б. Економічні механізми стимулювання експортно-орієнтованих підприємств // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Вип. 6 / НАН України. Київ, 2009. – С.173-174.

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (06.12.2013) | Автор: Щербакова Ю.А.
Переглядів: 521 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz