Вітаю Вас Гість | RSS Понеділок
29.04.2024, 04:42
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Морозова Ю.М. Аналіз стратегії ПАТ «ДМК «Таврія» в умовах зростаючої конкуренції

Аналіз стратегії ПАТ «ДМК «Таврія» в умовах зростаючої конкуренції

Морозова Ю.М.

Одеський національний політехнічний університет

м. Одеса

 

ПАТ «ДМК «Таврія» – являється одним із лідерів - виробників алкогольної продукції Півдня України, тому правильний вибір стратегії та активний пошук ринків збуту є першочерговим завданням підприємства.



Основними підприємствами-виробниками коньячної продукції в Україні є: Одеський коньячний завод - 612 тис. дал продукції; ПАТ «ДМК «Таврія - 518 тис. дал коньяку; ПТК «Шабо» (м. Одеса) - 356 тис. дав; Завод марочних вин і коньяків «Коктебель» - 330 тис. дал коньяку[1].

Рис.1 – Основні підприємства-виробники коньячної продукції

 

ПАТ «ДМК «Таврія» активно експортує продукцію закордон. Так, загальний експорт лікеро-горілчаної продукції у 2012 р. склав більше, ніж 10 млн. дал., що майже удвічі більше, ніж у 2011р., коли було експортовано 5,2 млн. дал. Країнами експорту виступають: Росія, Молдова, Казахстан, Ізраїль, Німеччина, США, Латвія, Естонія[2].



Рис.2 – Експорт продукції ПАТ «ДМК «Таврія» по рокам

Починаючи з січня 2013 року Дім марочних коньяків «Таврія» істотно розширив географію поставок коньяків за кордон. Іспанія, Естонія, Ізраїль, Канада, а з недавніх пір і США купують коньяки і відзначають їх неперевершений смак та високу якість[3].

Розширення ринків збуту повинні принести збільшення реалізації продукції підприємства, рекламу діяльності та постійне збільшення частки ринку на закордонних ринках, тому що вітчизняний ринок досить наповнений аналогічною продукцією.

Незважаючи на активну експортну політику. ПАТ «ДМК «Таврія», існують проблеми, які гальмують розвиток даного сектору економіки. До них можна віднести: спрацювання основних засобів, недостатність інвестиційних ресурсів, недосконалу законодавчу базу, відсутність відповідальності власників за нераціональне господарювання, велику частку тіньового сектору, вплив міжнародної конкуренції у вигляді присутності великої кількості імпортних товарів на  внутрішньому ринку, тиск з боку держави податковими зобов'язаннями, неправильна і непродумана збутова політика, відсутність і неефективність інноваційної політики.

Аналізуючи проведене дослідження можна ствердити, що для вдалої реалізації стратегії ПАТ «ДМК «Таврія» необхідно запровадити дієві механізми стимулювання та прискореного нарощування експорту в даному секторі економіки, а саме:

- розширити залучення іноземних інвестицій з метою підвищення якості продукції та використання ринків країни-інвестора;

- стимулювати інноваційний розвиток підприємств даної галузі для виробництва експортної продукції, яка б відповідала міжнародним стандартам;

- розширити систему експортних кредитів, запровадити пільгове кредитування вітчизняних товаровиробників;

- вчасно реагувати і застосовувати адекватні заходи до фактів дискримінації українських товаровиробників.

Ефективність розвитку підприємства безпосередньо пов'язана з інноваційною діяльністю, модернізацією, реструктуризацією, реформуванням виробництва та управління, що буде сприяти пошуку нових шляхів розвитку та становлення лікеро-горілчаної промисловості в Україні.

 

Література

1.     http://ukrvinprom.ua/ - корпорація  «Укрвинпром»

2.     http://www.tavria.ua/ - офіційний сайт ПАТ «ДМК «Таврія»

3.     http://www.stat.gov.ua/ - Державна служба статистики

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (06.12.2013) | Автор: Морозова Ю.М.
Переглядів: 1062 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz