Вітаю Вас Гість | RSS П`ятниця
26.04.2024, 20:20
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Мельник В.В. Управління комерційною діяльністю підприємства

Управління комерційною діяльністю підприємства

Мельник В.В.

Східноукраїнський національний університет ім. В.Даля, Луганськ,

Україна

 

У сучасних умовах ринкової економіки запорукою ефективного функціонування підприємства поряд з виробничою є діяльність, що обумовлює взаємодію з ринками, споживачами, конкурентами й іншими елементами зовнішнього середовища. Такий вид господарської діяльності підприємства отримав назву – комерційна діяльність. Комерційна діяльність являє собою частину підприємницької діяльності на товарному ринку і відрізняється від неї лише тим, що не охоплює безпосередньо сам процес виробництва продукції (робіт, послуг). Метою комерційної діяльності є максимальне одержання вигоди (грошового потоку, доходу, прибутку та ін.) на користь підприємства.

Комерційна діяльність носить системний характер та складається з окремих елементів (комерційних сфер діяльності), що забезпечують реалізацію певних функцій, об'єднаних для досягнення спільної мети. Ці елементи взаємодіють між собою і навколишнім середовищем. Головними елементами комерційної діяльності підприємства є: маркетинг, товарна політика, збутова політика, матеріально-технічне забезпечення. Всі елементи комерційної діяльності знаходяться у взаємозв'язку, створюють єдину систему, незважаючи на різну їх спрямованість.

Комерційна діяльність є одним з інструментів досягнення цілей, сформованих власниками, керівництвом і персоналом підприємства. Значне підвищення цілеспрямованості й ефективності комерційної діяльності забезпечується завдяки обґрунтованому вирізненню напрямів підвищення результативності управління комерційною діяльністю на підприємстві.

Управління комерційною діяльністю ставить своїм безпосереднім завданням внести певну впорядкованість у сфери діяльності комерційного призначення, організувати спільні дії персоналу, який бере в них участь, досягти узгодження і координації дій, що в кінцевому результаті дозволить приймати ефективні управлінські рішення комерційного характеру.  

А отже, управління комерційною діяльністю є елементом загального управління підприємством. Комерційна діяльність як об'єкт управління – це функціонально-економічна система, що сприймає вплив, як результат узгодження діяльності персоналу у відповідності з метою функціонування і розвитку підприємства. Для управління комерційною діяльністю підприємства має бути створена складна система управління, що має свій механізм, структуру та певну систему елементів, детальне вивчення яких може стати темою подальших досліджень.


Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (13.01.2014) | Автор: Мельник В.В.
Переглядів: 601 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz