Вітаю Вас Гість | RSS Понеділок
29.04.2024, 06:05
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Богданова М.Ф. ВНУТРІШНІЙ ІМІДЖ - СТРАТЕГІЧНИЙ АКТИВ ОРГАНІЗАЦІЇ

ВНУТРІШНІЙ ІМІДЖ - СТРАТЕГІЧНИЙ  АКТИВ                ОРГАНІЗАЦІЇ

                                      Богданова М.Ф.

Східноукраїнський національний університет імені В.І.Даля

 

            Процес перетворення сприятливого іміджу організації в стратегічний актив починається всередині самої організації і становиться основною задачею організації. Якщо підприємство дійсно зацікавлене побудувати позитивний корпоративний імідж, воно повинно усвідомити важливість його внутрішньої складової. Внутрішній імідж являє собою сприйняття і психологічне ставлення до організації  її співробітників, менеджерів, власників, акціонерів, правління і материнських організацій, що складають внутрішнє середовище цієї організації [1].

Для формування позитивного іміджу менеджери  організації розробляють спеціальні імідж-програми. Традиційні программи зосереджені виключно на зовнішніх і візуальних аспектах формування іміджу. При розробці імідж-програм внутрішні аспекти  іміджу, які пов'язані з персоналом організації, часто не беруться до уваги. Внутрішній імідж є не менш важливим, ніж імідж у зовнішній сфері, оскільки наявність позитивного уявлення співробітників та керівництва про організацію згуртовує колектив, дає впевненість у завтрашньому дні кожному окремому працівнику, стимулюючи його тим самим до більшого ступеня ідентифікації з організацією, більш активної роботи і віддачі загальній справі, прагненню до підвищення власної кваліфікації, що, у свою чергу, позитивно відображається на результатах діяльності організації.                                      

Формування внутрішнього іміджу організації - це продуманий і добре організований процес, на його вирішення потрібен час, а також витрати грошових і  людських ресурсів. Формування внутрішнього іміджу організації  в очах її працівників – це завдання, вирішити яке відразу не представляється можливим. До програм, що впливають на внутрішній імідж, відносяться:       
             кадрова політика організації;           
             орієнтація і тренінги співробітників;             
             програми  заохочення співробітників [2].                                                    

             Кадрова політика організації - генеральний напрямок роботи з персоналом, що відображає сукупність принципів, методів, набір правил і норм в області роботи з персоналом, які повинні бути усвідомлені і певним чином сформульовані . Як правило, до кадрової політики відносять: рівень заробітної плати, повноваження та компетенції співробітника в тій чи іншій посаді, можливість кар’єрного росту, матеріальні заохочення та внутрішні комунікації.У ході удосконалення кадрової політики на підприємстві необхідно звернути увагу на наступні проблемні ділянки: організаційно-штатна політика, інформаційна політика, політика розвитку персоналу. Серед рекомендацій щодо удосконалення кадрової політики в організації виділяють: використання партисипативного управління, перехід від закритої кадрової політики до відкритої, посилення системності у підборі кадрів,  використання відрядно-преміальної оплати праці, повне інформування співробітників про ситуацію в організації, а також ротацію .

Орієнтація і тренінги персоналу - ключова ланка створення у працівників уявлення про організацію та її стандарти. Тренінги дозволяють персоналу поглиблювати  існуючі знання, отримувати нові  та підтримувати мотивацію. Саме тренінги персоналу визначають, наскільки ефективно співробітники встановлять емоційні зв'язки спочатку з організацією, а потім зі споживачами, наскільки компетентно і професійно вони будуть виконувати свої обов'язки. Тренінги актуальні як для нових працівників, так і для вже існуючих, вони можуть бути пов’язані безпосередньо з професійними чи загальноосвітніми обов’язками.

І останній пункт -  програми заохочення співробітників. Програми заохочення персоналу потребують додаткових витрат, але  цей спосіб створення високої мотивації та морального настрою окупає себе досить швидко. Такі програми охоплюють основну емоційну потребу людини - прагнення до відчуття своєї значущості,необхідності і потребі в схваленні з боку оточуючих. Вони  позитивним чином впливають на результативність праці [3].                                                                                             Таким чином, внутрішній імідж це складне явище, що складається з багатьох елементів, що зливаються воєдино. Тому для його успішного формування та підтримки   необхідно звертати увагу на всі дрібниці, ретельно аналізуючи кожен крок і обдумуючи кожне рішення. Важливо пам'ятати, що всі елементи імідж-програми повинні бути взаємопов'язані і працювати як єдине ціле. Необхідно прагнути до того, щоб бажаний імідж відповідав реальному, і тоді сформований внутрішній імідж організації перетвориться на стратегічний актив.                                                                                                                             

                                                             Література

              1. «Ресурси побудови іміджу організації», журнал «Корпоративна культура» № 4 \ 2007                                                                                                                          2. Альошина, І. В. Паблік рілейшнз для менеджерів: підручник / І.В. Альошина. - Москва: ІКФ «ЕКМОС», 2003. - 480 с                                   3. Даниленко Л.В. «Все про імідж: від підходів до рекомендацій»,журнал «Маркетинг і маркетингові дослідження» № 04 (70) \ 2007

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (16.12.2013) | Автор: Богданова М.Ф.
Переглядів: 877 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz