Вітаю Вас Гість | RSS Субота
20.04.2024, 14:09
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Чорна О.Ю. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЗГОДЖЕНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ІПС

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЗГОДЖЕНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ІПС

О.Ю. Чорна

Східноукраїнський національний університет імені В. Даля,

м. Луганськ, Україна

 

Роль інтеграційних процесів у вітчизняній економіці складно переоцінити. Надзвичайно важливими є процеси, що стосуються інтеграції промислових підприємств в інтегровані промислові структури (далі ІПС), які, навіть за часів економічної кризи, виробляють майже третину ВВП країни, близько 3/4 матеріальних благ, споживаних населенням, забезпечують робочими місцями майже половину населення України. Отже, забезпечення узгодженості управління економічною безпекою ІПС потребує пильної уваги.

Під забезпеченням узгодженості управління економічною безпекою ІПС розуміємо упорядковану сукупність дій щодо пошуку, вибору та використання комплексу соціально-економічних заходів, скерованих на убезпечення від суперечливості інтересів акторів ІПС і розбалансованості їхніх ресурсів для збереження економіко-технологічної та організаційно-соціальної цілісності ІПС.

Управління економічною безпекою ІПС вимагає постійного висококваліфікованого керівництва й оцінювання, чого неможливо досягти без відповідного організаційного забезпечення.

Під терміном "організаційний" розуміються дії, які мають відношення до здійснення будь-чого. Організаційне забезпеченням узгодженості управління економічною безпекою представляє собою  постійну діяльність, яку можна ідентифікувати як підфункцію управління економічною безпекою ІПС, котра охоплює комплекс організаційних заходів щодо упорядкування дій, спрямованих на досягнення мети та вирішення завдань узгодженості управління економічною безпекою ІПС.

Зважаючи на компліментарну природу, тривекторність розвитку управління економічною безпекою ІПС потребує доволі специфічного й деталізованого за різними ознаками організаційного забезпечення.

Організаційна діяльність як процес вимагає виконання наступних умов:

установлення цілей ІПС;

формування завдань, планів і напрямків робіт;

виконання класифікації видів діяльності, необхідних для виконання планів і завдань управління економічною безпекою;

угруповання цих видів діяльності у відповідних структурних підрозділах.

Виконання функції адміністрування припускає проведення роботи пов'язаної з керівництвом і контролем співробітників, що виконують тактичні завдання, розподілом обов'язків, розробкою структури управління. Розробка організаційної структури є однією з основних функцій адміністрування, тому що передбачає впорядкування сукупності елементів управління економічною безпекою, які перебувають у взаємозв'язку з іншими акторами ІПС. Елементами структури є окремі працівники, служби, інші ланки апарата управління.

Управління економічною безпекою потребує створення в ІПС адекватного організаційного механізму. Організаційний механізм управління являє собою створення структурного підрозділу економічної безпеки ІПС й виконання їм сукупності функцій і процесів, спрямованих на практичну реалізацію тактичних заходів щодо узгодження управління економічною безпекою.

Мета введення структурного підрозділу економічної безпеки ІПС з питань узгодженості управління економічною безпекою ІПС – забезпечити створення ефективної системи взаємодії різних підрозділів у сфері економічної безпеки, що, з одного боку, не містить надлишкових зв'язків, які сповільнюють роботу ІПС, а з іншого боку, включає всі ті зв'язки, відсутність яких призведе до неузгодженості в розв'язанні різних завдань з управління економічною безпекою ІПС.

Діяльність вищезазначеного структурного підрозділу має бути підкріплена відповідними регламентами й організаційно-розпорядчими документами, які визначають і для акторів ІПС, і для ІПС форми бажаної економічної безпеки, пріоритети управління економічною безпекою ІПС, способи збирання й аналізу інформації про економічну безпеку акторів ІПС і безпосередньо ІПС, порядок розробки і надання керівництву ІПС заходів щодо забезпечення узгодженості управління економічною безпекою ІПС.

Отже, введення в організаційну структуру ІПС структурного підрозділу економічної безпеки ІПС має значні переваги, тому що в окремий підрозділ виділяються міжфункціональна координація; ефективний контроль за всіма детермінантами управління економічною безпекою, оскільки вони безпосередньо пов'язані між собою; з'являється значний виграш у часі завдяки інтенсифікації робіт; створюються умови, які дозволяють значно повніше використовувати потенціал колективу.

Література

1. Ляшенко О. М. Концептуалізація управління економічною безпекою підприємства: [монографія] / О. М. Ляшенко. — Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2011. — 400 с.

 

Категорія: 2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (05.02.2013) | Автор: Чорна О.Ю.
Переглядів: 571 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz