Вітаю Вас Гість | RSS Середа
24.04.2024, 00:58
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Авершина Г.О., Стельмак К.В. Особливості мотивації на результат.

Особливості мотивації на результат

 

Г.О. Авершина, К.В. Стельмак

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Луганськ, Україна

 

 Для керівників підприємств важливим є продуктивна робота співробітників на благо виробництва. У цьому сенсі, мотивація персоналу стає найбільш актуальним питанням для менеджменту підприємств. Це пов’язане з тим, що мотивація персоналу – це один із способів підвищення продуктивності праці. Крим цього мотивація праці персоналу є ключовим напрямком кадрової політики будь-якого підприємства.

Найбільш ефективною системою мотивації персоналу, є «мотивація на результат». Результати роботи співробітників визначаються за допомогою KPI (Key Performance Indicators). KPI і мотивація персоналу дозволяють істотно поліпшити ефективність і продуктивність роботи компанії[1]. Ефект досягається завдяки тому, що розробляється комплекс ключових показників діяльності компанії та проводиться їх «прив'язка» до керівників підрозділів і кінцевим виконавцям.

Більшість фахівців з мотивації приходять до висновку, що тільки мотивація на результат, є досконалою системою, тому що обґрунтовує бізнесу виплати винагород. При цьому співробітникам дається можливість отримувати і збільшувати дохід у чіткій залежності до докладеним зусиллям. Отже, мотивація працівників впливає на їхню продуктивність. Тому для керівника актуальним завданням стає мотивація персоналу спрямована на забезпечення досягнення цілей організації.

Необхідно розуміти, що саме змушує людей працювати, чого вони потребують, чому обирають той чи інший спосіб дії. Без матеріальної і, що не менш важливо, моральної зацікавленості рівень продуктивності працівника і ступінь задоволення його потреб не буде на висоті. Дві складових мотивації дуже важливо, особливо нематеріальна, яка може виражатися в підвищенні в посаді, визнання трудових заслуг, у вдячності від керівництва і т.д. У сучасних умовах нематеріальна мотивація набуває сьогодні найбільшу актуальність для управління персоналу. Тільки використовуючи в комплексі матеріальну і матеріальну мотивацію можна досягти бажаних результатів

Література:

1.Верхоглазенко В. Система мотивации персонала // Журнал "Консультант директора". – 2002. – №4. – Режим доступа:http//www. hr-portal.ru

Категорія: 2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (21.12.2012) | Автор: Авершина Г.О., Стельмак К.В.
Переглядів: 607 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz