Вітаю Вас Гість | RSS Четвер
25.04.2024, 06:32
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Іванчук О.В. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ

ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

О.В. Іванчук

Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля,

м. Луганськ

 

Ефективна діяльність підприємств і господарських організацій, стабільні темпи їх роботи і конкурентноздатність у сучасних економічних умовах у значній мірі визначаються рівнем управління. Управління маркетинговою діяльністю підприємства – це складова частина менеджменту, що своєю серцевиною має творчу діяльність вищого керівника, спрямовану на пошук таких рішень, що допоможуть організації вижити в динамічно мінливому середовищі в умовах твердої конкуренції.

В Україні з появою класу купців і промисловців маркетингова діяльність набула широкого розвитку. Маркетингова діяльність була основним об'єктом заняття українського купецтва, що було почесним становищем українського суспільства. У цей період мистецтво комерції в Україні досягло високого рівня. Існував своєрідний кодекс честі купця-комерсанта, що включав твердість і непорушність купецького слова, необхідність неухильного виконання прийнятих зобов'язань за торговими угодами, прагнення чесно і сумлінно служити своїй справі.

Маркетингова діяльність ‑ це комплекс прийомів і методів, що забезпечують максимальну вигідність будь-якої торгової операції для кожного з партнерів при врахуванні інтересів кінцевого споживача.

Головна мета маркетингової діяльності – одержання прибутку через задоволення купівельного попиту при високій культурі торгового обслуговування. Ця мета в однаковій мірі важлива як для організацій і підприємств, так і для окремих осіб, що здійснюють операції купівлі-продажу на ринку товарів і послуг.

Зміст маркетингової діяльності включає такі напрями:

закупівля матеріально-технічних ресурсів промисловими підприємствами і товарів оптово-посередницькими й ін. торговими підприємствами;

планування асортименту і збуту продукції промисловими підприємствами;

організація збуту продукції підприємствами-виготовлювачами;

вибір найкращого партнера в маркетинговій діяльності;

організація оптового продажу товарів і маркетингове посередництво;

роздрібна торгівля, як форма маркетингово-посередницької діяльності.

Управління ‑ це процес планування, організації, мотивації і контролю. Управління маркетинговою діяльністю – це виконання перерахованих функцій на підсистемах маркетингової діяльності.

Маркетингова діяльність виступає в сучасних умовах як один з найважливіших факторів функціонування і розвитку промислових фірм. Ця діяльність постійно удосконалюється відповідно до об'єктивних вимог виробництва і реалізації товарів, ускладнення господарських зв'язків, підвищення ролі споживача у формуванні техніко-економічних і інших параметрів продукції. Велику роль відіграють, також, зміни в організаційних формах і характері діяльності фірм.

 

Література

1. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ.. – М.: Прогресс, 1990. ‑ 736 с.

2. Мотыкича И.С. Системная концепция маркетинговых исследований. – С.-Пб.: Гос. ун-т экон. и финансов, 1999. – 162 с.

3. Феоктистова Е. М., Красюк И. Н. Маркетинг: теория и практика. – М: Высшая школа, 1993.

 

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (31.03.2014) | Автор: Іванчук О.В.
Переглядів: 528 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz