Вітаю Вас Гість | RSS Вівторок
23.04.2024, 21:25
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Шеховцова К.В. Механізм лавиноподібного процесу в контексті управління підприємством

Механізм лавиноподібного процесу в контексті управління підприємством

Шеховцова К.В.

аспірантка кафедри менеджменту та економічної безпеки

Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля

 

Діяльність підприємства у сучасних умовах характеризується мінливістю соціально-економічного, політичного та інституціонального середовищ, динамічністю розвитку техніки та технологій, що вимагає від керівника швидкого реагування на ці зміни та використання нових методів управління підприємством.

Ефективне управління підприємством в таких умовах можливе на разі здійснення випереджувальних заходів, спрямованих на збереження його економічної безпеки, стійкості, конкурентоспроможності, фінансового становища, подальшого розвитку. В таких умовах своєчасна інформація для підприємства стає визначальним ресурсом, який вимагає застосування ефективних систем збору, аналізу та обробки даних про явища, процеси у зовнішньому середовищі та їх вплив на стан підприємства. Управління підприємством вимагає наявності визначених цілей, чітко сформованої системи управління, яка забезпечує передбачувані та послідовні дії, та використання механізмів управління, які базуються на лавиноподібних процесах. До таких процесів відносяться: розповсюдження нових форм, видів і методів управління, програмного забезпечення, новітніх технологій, маркетингові інструменти і т.д.. Мережевий маркетинг або багаторівневий маркетинг, заснований на принципах цепної схеми залучення нових учасників, створюється багаторівнева мережа покупців-продавців [1]. Дуже поширено лавиноподібні процеси використовують маркетингові інструменти, які базуються на соціології, психоаналізі і когнітивній психології, зокрема у механізмах вірусного маркетингу, поведінкового таргетингу, конверсії, та створення «штучного» ажіотажу на вироблений продукт, чи послугу. Використовуючи механізм лавиноподібного поширення інформації, працює і «воронка продажів», механізм її полягає у залученні великої кількості споживачів, які проходять певні етапи воронки, де які з них опиняються на нижчому рівні воронки і є потенційними покупцями, а де які залишаються тільки носіями інформації.

Розуміння та використання лавиноподібних механізмів в управлінні підприємством, зокрема управління попитом та пропозицією підприємства, забезпечує підвищенню конкурентоспроможності, фінансової стійкості, економічної безпеки, розвитку підприємства.

Список використаних джерел

1.                 Википедия «Сетевой маркетинг». [Електронний ресурс]. – Режим до ступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/

 

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (18.12.2013) | Автор: Шеховцова К.В.
Переглядів: 426 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz