Вітаю Вас Гість | RSS П`ятниця
26.04.2024, 16:44
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Овчаренко Є.І., Морозов І.В. Підвищення мотивації працівників торгівельного підприємства

Підвищення мотивації працівників торгівельного підприємства

Є.І. Овчаренко, І.В. Морозов

кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В. Даля,

м. Луганськ

 

В сучасних умовах надзвичайно важливого значення набуває активізація системи мотивації персоналу на підприємствах, оскільки без цього неможливо здійснити прогресивні структурні зрушення в економіці, інноваційне оновлення її реального сектора, підвищити конкурентоспроможність та взагалі забезпечити економічний розвиток держави. Мотивація – це процес сполучення цілей підприємства і цілей працівника для найбільш повного задоволення  потреб обох, це система різних способів  впливу на персонал  для досягнення намічених цілей і працівника, і підприємства. Мотивація праці – найважливіший фактор результативності роботи, і в цій якості вона складає основу трудового потенціалу працівника, тобто всієї сукупності властивостей, що впливають на виробничу діяльність.

Система мотивування повинна бути різнобічною, щоб ураховувати потреби різних шарів персоналу. Мотиватор, який є дієвим для касира буде зовсім не дієвим для голови відділу. Кадрова служба торгівельного підприємства в своїй практиці повинна використовувати систему управління мотиваторами та демотиваторами. Це дозволяє пильніше відстежувати позитивні чи негативні тенденції розвитку персоналу, та своєчасно на них реагувати. Також така система позитивно впливає на всю систему стимулювання персоналу у торгівельному підприємстві в цілому, тому що вона дозволяє більш широко подивитись на потреби своїх робітників, зрозуміти їх настрої та дуже динамічно змінювати політику стимулювання залежно від цього.

Важливим завданням менеджменту підприємств в сучасних умовах є модернізація функціонуючого в них мотиваційного механізму, розробка і застосування підходів до мотивації працівників, які виступають дієвими стимулами в умовах безгрошів`я підприємств та кризи мотивації праці. Потрібно шукати шляхи, а також можливості застосування нематеріальних стимулів до праці, особливо, що стосується відчуття власності на засоби виробництва, залучати персонал до управління підприємством та розподілу доходів від діяльності. Мотиваційний механізм потрібно переорієнтувати на найманого працівника, який в більшості своїй не має власності у підприємстві, а лише продає власну робочу силу, тому основним стимулом для нього виступає матеріальна винагорода у вигляді заробітної плати.

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (31.03.2014) | Автор: Овчаренко Є.І., Морозов І.В.
Переглядів: 504 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz