Вітаю Вас Гість | RSS Середа
20.09.2017, 01:27
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Лейко К. Ресурси стратегії розвитку підприємства: створення цінності.

Ресурси стратегії розвитку підприємства: створення цінності.

 

Необхідною умовою існування сучасного підприємства є створення цінності для споживача – виробництво товарів, виконання робіт чи надання послуг (створення продукту), що є настільки привабливими, що споживачі згодні за це платити. При чому створення цінності можна вважати успішним коли споживачі обирають ваш товар знову і знову [1]. Практика створення цінності для споживачів не є загальноприйнятою у країнах колишнього Радянського союзу, проте є актуальною у світі Євроінтеграції та глобалізаційних процесів. Яскраві приклади успішного створення цінності можна знайти в історії мережі магазинів Wegmans – однієї з найбільш успішних мереж продуктових магазинів в Америці. За статистикою, постійні покупці приходять до магазинів цієї мережі на 32% частіше та витрачають на 46% більше, ніж покупці інших супермаркетів, що дозволяє Wegmans утримувати об’єм продажів на рівні 14$ на 0,1 кв.м. у порівнянні з середнім показником у галузі 9,39$.

Досліджуючи причини успіху Wegmans А. Слівоцький та К. Вебер виділяють 6 основних секретів. По-перше, усунення та спрощення труднощів, що роблять продукт незручним чи неприємним. Так, для покупців з дітьми у Wegmans працюють окремі каси «Без солодощів», що не спокушають малечу цукерками по дорозі до каси.

Наступним секретом є підвищення функціональності за рахунок емоцій – у Wegmans покупці на кожному кроці можуть знайти цікаву інформацію щодо поєднання різних продуктів, або навіть пройти швидкий мастер-клас з приготування якоїсь страви.

Кожен співробітник Wegmans є творцем попиту. Так, співробітники сирного відділу при прийомі на роботу проходять спеціальне навчання, що включає в себе відрядження до кращих заводів-постачальників сиру на дегустацію, для того, щоб вони досконально розбиралися у продуктах, які пропонують покупцям. Відповідне навчання проходять співробітники усіх відділів.

«Уважно прислухатися до своїх клієнтів» - навіть не є секретом. У 2008 році Wegmans запустили в мережі Intrnet шоппінг-програму, що працювала добре, проте кілька клієнтів відправили листи з пропозиціями що до її покращення. За кілька місяців всі пропозиції було враховано і програму переробили. Витрати на переробку окупилися за рахунок більшої задоволеності покупців.

Наступні секрети дещо пов’язані – постійно експериментувати та не втрачати своєї індивідуальності. Сучасні споживачі прагнуть більше нових вражень одночасно цінуючи старі традиції. Так Wegmans створили власні ферми для вирощення найсвіжіших овочів для своїх покупців, проте не змінили стиль та розмір магазинів, що є їхньою візитною карткою [2].

Створення цінності для покупців – складний та затратний процес, який у результаті приносить користь як споживачам так і виробникам.

 

Література:

1.  Кауфман Дж. Сам себе MBA. Самообразование на 100% / Джош Кауфман. — М.: Издательство:Манн,Иванов и Фербер — 2012. — 464 с.

2.  Сливотски А. Управление спросом. Как создавать продукты-блокбастеры / Адриан Сливотски, Карл Вебер  — М.:Манн, Иванов и Фербер", — 2012 —  416 с.

 

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (26.12.2013) | Автор: Лейко К.
Переглядів: 141 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2017
Конструктор сайтів - uCoz