Вітаю Вас Гість | RSS Четвер
25.04.2024, 05:14
Економічні
інтернет-
конференції

Форма входу
Головна Конференції Реєстрація Вхід
Меню сайта
Категории раздела
2014 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [46]
2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [102]
2013 р. Безпекознавство: теорія та практика (15.03 – 15.04.) [106]
2012 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) [79]
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.)

Авершина Г.О. Акутальність забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Акутальність забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Авершина Ганна Олександрівна

студентка інституту менеджменту

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

м. Луганськ Україна

 

Головна мета, заради якої існує та працює підприємство, – це генерування у довгостроковому періоді постійного потоку прибутків для власників (акціонерів) підприємства. З цих позицій конкурентоспроможність підприємства – це можливість ефективної господарської діяльності та її практичної прибуткової реалізації в умовах конкурентного ринку, що забезпечується всім комплексом засобів підприємства.

            Розуміння конкурентоспроможності підприємства трактується фахівцями по-різному. Термін „конкуренція ” походить від латинського слова „concurrere,, що означає „зіштовхуюсь” . Конкурентоспроможність – це реальна і потенційна можливості підприємств в існуючих для них умовах проектувати, виготовляти та реалізовувати товари, що за ціновими та неціновими характеристиками є привабливішими для споживачів, ніж товари їхніх конкурентів [1].

            Функціонування підприємств неможливе саме по собі без урахування діяльності конкурентів, що є ланками одного ланцюга - економіки . Життя в умовах конкурентної боротьби - неодмінний фактор , що визначає саме право на існування тієї чи іншої організації . Сама конкурентна боротьба дозволяє виокремити з безлічі організацій неодмінних лідерів , здатних виробляти по-справжньому якісні та актуальні для сучасного життя товари та послуги , які будуть затребувані населенням. Завдяки цьому стає важливо вивчати конкурентів і  приймати обґрунтовані рішення на користь забезпечення конкурентоспроможності окремо взятої організації.

         Забезпечення конкурентоспроможності підприємства є невід'ємною частиною функціонування всіх підприємств. Завдяки забезпеченню конкурентоспроможності підприємство працює ефективно і продуктивно. Це одна з найважливіших передумов економічного відродження  України, стабілізація і зростання виробництва як у всіх галузях, так і на кожному окремо взятому підприємстві. Однак, на відміну від планово – адміністративної економіки в умовах ринкової економіки потрібно зростання не будь-якого виробництва за будь-яку ціну, а тільки конкурентоспроможного[1].

          Одним з найважливіших складових компонентів організаційно - економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності підприємства слід вважати управління якістю продукції. Якість, яка реалізується у виробничих процесах, товарах та послугах, може забезпечити на підприємстві значні конкурентні переваги на цільових ринках. Відсутність науково обґрунтованих стратегій управління якістю продукції підприємства може позбавити його, з одного боку, вже завойованих конкурентних позицій на ринках, а з іншого - унеможливити ефективне ведення конкурентної боротьби на нових ринках, оскільки якість продукції, як відомо, є одним з головних конкурентних переваг товару.

 

Література:

       1. Финансовый менеджмент. Краткий курс С.В. Загородников   М "Окей-книга" 2010 год,174 с.

Категорія: 2013 р. Менеджмент: розвиток, теорія та практика (15.11 – 15.12.) | Додав: EME (26.12.2013) | Автор: Авершина Г.О.
Переглядів: 767 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright Volodymyr Dahl East Ukrainian National University,
Department of Management and economic security
© 2024
Конструктор сайтів - uCoz